BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Love Huntersss 1st Lucky Draw



Sila klik banner di atas untuk maklumat lanjut
Closing date: 15 December 2010

Yey...aku tengah kemaruk nak join contest...tapi kalo contest yang panjang lebar nak kena tulis esei 2000 patah perkataan bagai harus laa pikir pat ploh lapan kali nak masuk uols...tapi yg mudah2..simple2 mmg aku suka dan tengah dok cari nie...*bergantung pada tahap kebizian mak jugak uols..* hadiah belakang kira janji boleh memeriahkan majlis...sidebar aku pon nampak santek berseri dengan link GA contest memasing...

Kali nie seperti biasa aku rampokk info dari heze suze...banyak nau GA contest uols, kalo ader kesempatan mak nak join semua apa yg uols join tuh..hohoho...tapi tengok closing date gak lakan..

GA contest kali nie pasal "Love Huntersss 1st Lucky Draw"...amboii..cantek pic korang, sangat kreatif dan harus ditiru..hihihi...sempena wedding anniversary korang yang bakal menjelma pada 12.12.2010 nie tigrismalaya ucapkan selamat berbahagia dan moga kekal ke akhir hayat...eh sempat muskil...nape dalam lagu2 dulu diorang wish semoga kekal ke anak cucu jer kan?...tak patut tak patut..

Kalo la aku menang RM20 tu aku ingat nak belikan my lil irfan keta hotwheels peberet dia tu..haa..sape nak bagi duit RM20 uols...tu boleh beli dalam 2-3 biji keta mainan dia..musti dia gembira, nak2 besday dia bakal menjelma 20 December nanti..kalo singgah 7E atau petronas mmg dia la hepi nak masuk kedai sebab nak beli keta mainan dia..taw2 jer dia maner lokasi letak keta hotwheels tu walaupon lokasi kedai berbeza...kalo toys R us lagi laa dia meroyan (chess..aku beli keta hotwheels kat Manila dalam rega RM 7.90, tengok2 made in Malaysia..ohh ingat nak souvenir dari saner, terbeli barangan dari negara sendiri pulak..)

Ok, mak dah join nie...to both of you..very sweet loving couple...once again, happy 1st wedding anniversary (in advance)...lalalalala...

Atas syarat2 yang perlu dipatuhi, dengan gumbiranya aku nak mengetag rakan se-gym, se- belly dancing, se-kick boxing...tak lain tak bukan...mummyaeesh...nyah, hang dulukan antu contest...meh org tiupkan aura kat hang sebab org pulak dah terjangkit hang nih...

0 comments: